Verzendkosten

Voor alle bestellingen worden verzendkosten berekend, volgens de tarieven van Post.nl. Grote pakketen (>1 meter, of zwaarder dan 10kg) worden verzonden met DPD.
Getoonde verzendkosten zijn altijd inclusief BTW.
Als je op dezelfde dag meerdere bestellingen achter elkaar plaatst, dan kun je dit in het notitieveld van de bestelling opnemen. Wij zorgen er dan voor dat de dubbele betaling voor de verzendkosten aan jou wordt gecrediteerd.
Het is ook mogelijk om je bestelling in onze winkel af te komen halen. Mocht je dit wensen, kun je dit eenvoudig aanvinken, graag wel in het opmerkingveld aangeven wanneer je het komt ophalen.

Verzenden

Voor het bezorgen van alle pakketten werken we samen met PostNL en DPD. Mocht het pakket groter zijn dan brievenbus formaat, dan ontvang je een track and trace code waarmee het pakket te volgen is. Het pakket zal altijd twee maal aangeboden worden op het door jou opgegeven adres. Na de tweede keer wordt het pakket op een afhaalpunt bij jou in de omgeving afgeleverd. Bestellingen boven de 25 Euro worden altijd met track and trace code vervoerd.

Heb je aanvullende vragen, dan kun je een bericht sturen naar: weborder@lpguitars.nl Telefonisch zijn we bereikbaar op: +31 (0)646455700 .

Retourneren

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kun je gebruik maken van het retourformulier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 
 
 
 
 
 
0

Geen producten in de winkelwagen.